دردشة ومنتديات الاصدقاء نت

دردشة ومنتديات الاصدقاء نت

دردشة ومنتديات الاصدقاء نت
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
elgentil212
المشرفين
المشرفين
avatar

24/02/2007
30
ذكر
عدد الرسائل : 298
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الإثنين يونيو 04, 2007 3:52 pm

حبيت اهدى الشباب عروسة انما ايه...
.


.



يا بخت الى هيتجوزها[img:9928]http://moshax.com/vb/images/smilies/36_3_16[1].gif[/img:9928]

.
.


.
يبقى امه داعياله و ان شاء الله هيدعيلى من قلبه

.
.

.
.

.
و انشالله حيدعيلي دعاء الأخ لأخيه...

.

.


.


كده اكيد كلكم عاوزين تشوفوا العروسة



.




انزل تحت شوية


.


.



كمان شوية








تحت كمان علشان خاطرى












أتمنى أن تنال اعجابكم و لا تحزنوا كثيرا عندها أخواتها.....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frindesnet.mam9.com
واحـد من الناس
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/05/2007
28
ذكر
عدد الرسائل : 487
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الإثنين يونيو 04, 2007 7:46 pm

ههههههههههههههه
مكشوووور يا جنتل

على الموضوع النص رائع دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frindesnet.mam9.com
~~KING LOVE~~
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

24/02/2007
28
ذكر
عدد الرسائل : 595
Localisation : EGYPT

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الإثنين يونيو 04, 2007 10:49 pm

هههههههههههه
بصراحه وبدون زعل هى تنفع عروسة لمعتز انما ايه
هو اللى لايق عليها ولايقه عليه معتز
وعلى رأى المثل
الطيور على اشكالها تقع
يا سبحان الله فوله واتقسمت نصين
معتز بالظبط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frindesnet.mam9.com
elgentil212
المشرفين
المشرفين
avatar

24/02/2007
30
ذكر
عدد الرسائل : 298
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الثلاثاء يونيو 05, 2007 5:47 pm

هههههههههههههههههه
بلاش هزار في الأعراض يا احمد وبعدين انا جاي اهدي النفوس بس مش اكتر
ياريت ما تتخانقوش عليها انا قولتلكم ان ليها اخوات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frindesnet.mam9.com
~~KING LOVE~~
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

24/02/2007
28
ذكر
عدد الرسائل : 595
Localisation : EGYPT

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الأربعاء يونيو 06, 2007 12:18 pm

ماااااااااااااااشى ولا بيدى
ماشى يا جنتل
المهم انك تحجزلى واحده علشان انا هتجوز
كمان شهرين كده ولا حاجه
بأزن الله
المهم ابقى حالو تجيب صور اختها هى كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frindesnet.mam9.com
ريهام
عضو فعال
عضو فعال
avatar

30/06/2007
عدد الرسائل : 75

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الإثنين أغسطس 13, 2007 7:41 pm

هههههههههههههههه عثل اوى
طيب مالهاش اخوات ولاد علشان البنات بردة ماتزعلش

مشكورجنتل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريهام
عضو فعال
عضو فعال
avatar

30/06/2007
عدد الرسائل : 75

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الإثنين أغسطس 13, 2007 7:45 pm

اقصد اخوات بنات سورى يا جماعة الجمال اخدنى لبعيدبعيدبعيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elgentil212
المشرفين
المشرفين
avatar

24/02/2007
30
ذكر
عدد الرسائل : 298
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   السبت سبتمبر 01, 2007 11:53 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
مشكورة يا ريهام علي الرد الجميل
بس احب انبهك ان ليها اخ واحد بس مالكيش فية نصيب
لاني خطبتة لواحدة تانية في المنتدي اول امس
خيرها في غيرها ممكن اجيبلك ابن عمها ردي عليا لو ينفع معاكي
هو من نفس فصيلة الجمال الرباني دا
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووورة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frindesnet.mam9.com
نادر
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

02/09/2007
26
ذكر
عدد الرسائل : 918

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الثلاثاء سبتمبر 04, 2007 4:13 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووور يا جنتل
نادر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد ابراهيم
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

21/05/2007
27
ذكر
عدد الرسائل : 529

مُساهمةموضوع: رد: هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...   الثلاثاء سبتمبر 04, 2007 6:53 pm

مشكور ياجنتله
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هدية لكل الشباب و خاصة العزاااااااااااااااب يلا اتفضلوا...
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دردشة ومنتديات الاصدقاء نت  :: الصور-
انتقل الى: