دردشة ومنتديات الاصدقاء نت

دردشة ومنتديات الاصدقاء نت

دردشة ومنتديات الاصدقاء نت
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 كرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف   الجمعة نوفمبر 23, 2007 12:11 am

كل خمسة ايام هيقعد واحد في الكرسي
ونسأله شوية اسئلة كده
بعدين نختار واحد تاني

ويتم استدعاء اللي على الكرسي برسالة خاصة
وكل واحد يسأل الاسئلة اللي هو عايزها


_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
نادر
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

02/09/2007
25
ذكر
عدد الرسائل : 918

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة نوفمبر 23, 2007 5:17 pm

جميل اوى العبة دى يا مان
والله العبة دى معرفة بس جميلة اوى اوىىىىى
وياريت ادخل معاكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد ابراهيم
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

21/05/2007
27
ذكر
عدد الرسائل : 529

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة نوفمبر 23, 2007 10:00 pm

لا فعلا بجد اللعبة دى جميله جدا
انا مشترك معاكم
دا لو سمحتم يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور الرماح الرومانسى
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

19/05/2007
25
انثى
عدد الرسائل : 409

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء نوفمبر 28, 2007 1:07 pm

وانا كمان معاكو
ويتم القبض على ادمن ونبدأ الاسئله .
< 1> - صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط..!


< 2> -مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟!؟


< 3> -كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا ؟!؟


< 4> -آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟!؟


< 5> - جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا!؟


< 6> -حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟


< 7> - شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه ؟!؟


< 8> -دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟!؟


< 9> - مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه!؟


<10> -شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟!؟


<11> - شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته ؟!؟


<12> -شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟!؟


<13> - حلم لا تستطيـــع تحقيقه ؟؟


<14> -كلمة تود سماعها كل يوم؟!؟


<15> -القمر-الشمس-النجوم...........ايهم

تفضل والسبب ؟!؟


طولت عليك بس هتجوبي عليهم بردوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء نوفمبر 28, 2007 6:02 pm

سلخير
اولا بشكر نور الرماح الرومنسى
على انه بعتلى الرساله وقعدنى على كرسى الاعتراف
وفعلا الموضوع دا عجبنى
علشان كده انا نقلته
وعلى رأى المثل اعمل يعمل ولو بعد حين
وكما مثل
كما تدين تدان
**************************
< 1> - صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط..!
متواضع وحسن الخلق
< 2> -مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟!؟
(( الكدب ))

< 3> -كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا ؟!؟
(( انا اسف )) رغما عنى

< 4> -آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟!؟
حبيبتى

< 5> - جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا!؟

((القتل ))
< 6> -حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟

((( MY LOVE )))
< 7> - شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه ؟!؟
(( حبيبتى ))
< 8> -دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟!؟

تعب والداتى
< 9> - مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه!؟
( رسالة من حبيبتى وليست لى )
<10> -شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟!؟

(((( الكفاااااااااااار ))))
<11> - شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته ؟!؟
(الخيانة )

<12> -شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟!؟
(( والدى ))
<13> - حلم لا تستطيـــع تحقيقه ؟؟
( انى اكون ضابط شرطه )
<14> -كلمة تود سماعها كل يوم؟!؟
(دعوة من امى بس مش بتدعى عليا بتدعيلى طبعا )
<15> -القمر-الشمس-النجوم...........ايهم
تفضل والسبب ؟!؟

القمر....لانه يدل على الهدوء والسكون فى الليل
وينير فى لليل الظلمة
.

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
محمد ابراهيم
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

21/05/2007
27
ذكر
عدد الرسائل : 529

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 1:15 pm

بص يا سيد دى اسئلتى وياريت تجاوب عليها
(1) هل لديك علاقات مع الجنس الاخر عبرالنت ؟ وكم عددها ؟

(2)
هل تستفيد من النت بقدر الوقت الذي تضيعهفيه؟

(3)
كم مضى من الوقت منذ دخولك شبكة الانترنت؟

(4)
هل تؤمنبالعلاقات العاطفية عبرالنت؟

(5) هل تستخدم الماسينجر ؟ وكم تملك منايميلات؟

(6)
كم عدد الاشخاص من الجنس الاخرالمضافين لديك في الماسينجر؟

(7)
هل ترى ان العلاقات العاطفيه عبر النت صح ام غلط ؟

(8)
ماهياكثر المواقع التي تزورها؟

(9)
هل تشعر انك غلطان في بعض سلوكياتك في النت؟

(10)
هل لديك جوال ؟ اكيد الاغلبيه لديهم جوالات ولكن الاجابهمهمه

(11)
هل تقيم علاقات عاطفيه عبر الجوال ؟

(12)
هل ترى انالعلاقات العاطفيه عبر التليفون صح ام غلط ؟
يارب تجاوب عليهم كلهم
يا احمد
اخوك محمد ابراهيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 3:12 pm

هل لديك علاقات مع الجنس الاخر عبرالنت ؟ وكم عددها ؟
نعم ** عددهم ** 1

(2) هل تستفيد من النت بقدر الوقت الذي تضيعهفيه؟

بالتأكيد مش كل النت غلط فى استفادات كتير من النت

(3) كم مضى من الوقت منذ دخولك شبكة الانترنت؟
حوالى 3 او اربع سنين

(4)
هل تؤمن بالعلاقات العاطفية عبرالنت؟
فى بعض الاحيان


(5) [b]هل تستخدم الماسينجر ؟ وكم تملك من ايميلات؟
نعم املك ** حوالى 60 او بالظبط 62 ميل


(6)
كم عدد الاشخاص من الجنس الاخرالمضافين لديك في الماسينجر؟
عددهم حوالى 14 ومعظمهم مش بيفتحوا


(7)
هل ترى ان العلاقات العاطفيه عبر النت صح ام غلط ؟
فى بعض الاحيان خاطئة


(8)
ماهي اكثر المواقع التي تزورها؟
اكبر المواقع دايما الموقع بتاع المنتدى وغيره
موقع لثيمات الموبايل وبرامج الموبايل

(9)
هل تشعر انك غلطان في بعض سلوكياتك في النت؟
انا مش بغلط غير لما ينفد صبرى


(10)
هل لديك جوال ؟ اكيد الاغلبيه لديهم جوالات ولكن الاجابه مهمه
نعم لدى جوال بالتأكيد لانه بقى مهم جدا حاليا


(11)
هل تقيم علاقات عاطفيه عبر الجوال ؟
ربمااااااا


(12)
هل ترى انالعلاقات العاطفيه عبر التليفون صح ام غلط ؟
فى بعض الاحيان خاطئة
بشكر محمد ابراهيم على الاسئلة الجميلة
ودا يعتبر رد صريح منى
شكرررررررررررا
احمد عادل
مدير المنتدى

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
محمد ابراهيم
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

21/05/2007
27
ذكر
عدد الرسائل : 529

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 3:20 pm

شكرا على مجاوبتك يا احمد
وانتظر منى شويه اسئله تانبن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 3:27 pm

شكرا محمد ابراهيم على اسئلتك
وانا مستنى
بس بسرعه قبل الخمس ايام ما يخلصوا
ويتم استدعاء عضو اخر

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
الفتى الملثم
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

26/02/2007
عدد الرسائل : 154

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 4:53 pm

استعد كى تجاوب على اسئلتى اليوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 5:44 pm

وانا على استعاد
يا فتى
ويارب الاسئلة متكونش تقيلة بس مش اكتر

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
الفتى الملثم
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

26/02/2007
عدد الرسائل : 154

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 6:40 pm

الأسئلة هى :
1. عضو تحب مشاركاته ؟
2. عضو تنتظر رده على مواضيعك ؟
3. ما هى طموحاتك للمنتدى في الأيام المقبلة ؟
4. شخص تتمنى أن يسجل فى المنتدى ؟
5. لو رن تلفيونك الان تتوقع من المتصل ؟
6. ما هو السؤال كنت تود أن أسأله لك وما هى الإجاب ؟
7. متى اخر مرة اهديت هديــة لزوجــتك ,,, او حبيبتك او انسان تعاااشـــره ؟
8. اذكر أفضل 10 أعضاء من وجهة نظرك بالترتيب ؟
9. كم عدد الرسائل في بريدك الالكتروني ؟ وكم منها مهم ؟
10. شخص لما يكون معك تخاف من فراقه ولما يغيب تشتاق ان تراه ؟
أخوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 29, 2007 9:25 pm

1. عضو تحب مشاركاته ؟
الفتى الملثم
2. عضو تنتظر رده على مواضيعك ؟

جميع الاعضاء بلا استثناء
3. ما هى طموحاتك للمنتدى في الأيام المقبلة ؟
انه يكبر ويبقى .com
4. شخص تتمنى أن يسجل فى المنتدى ؟

نفسى كل الناس
لكن بالاخص
عزت راجح
5. لو رن تلفيونك الان تتوقع من المتصل ؟

صديق ليا
6. ما هو السؤال كنت تود أن أسأله لك وما هى الإجاب ؟
انا مفيش سؤال معين فى دماغى
لكن كنت متوقع ان اسألتك تكون معظمها دينيه
7. متى اخر مرة اهديت هديــة لزوجــتك ,,, او حبيبتك او انسان تعاااشـــره ؟

من حوالى 9 ايام
8. اذكر أفضل 10 أعضاء من وجهة نظرك بالترتيب ؟

1- mr_ayman_f
2- محمد ابراهيم
3- نادر
4- اميرة البحور
5- همسة حب
6- الفتى الملثم
7- elgentil 212
8- نور الرماح الرومنسى
9- نور الاسلام
10-apoda 4 love
9. كم عدد الرسائل في بريدك الالكتروني ؟ وكم منها مهم ؟

574 وعلى فكرة كلهم مرقابة مواضيع المنتدى
فى منهم 4 مهمين لانهم اشتراكى فى المنتديات
10. شخص لما يكون معك تخاف من فراقه ولما يغيب تشتاق ان تراه ؟
صديقى الانتيم

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
الفتى الملثم
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

26/02/2007
عدد الرسائل : 154

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة نوفمبر 30, 2007 2:59 pm

شكرا يا أحمد على الاجوبة
يا ريت لو تعرفنى من الذى سيجلس على كرسي الاعتراف القادم ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة نوفمبر 30, 2007 11:43 pm

مشكووووووووووور ابو حميد على اسئلتك
بس واللهانا لسه معرفش مين اللى بيقعد على الكرسى
اى عضو بيدخل يبعت لشخص اللى هو عايزه رساله خاصه يعرفه انه عايزه
يقعد على الكرسى

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
فلورينا

avatar

12/03/2008
انثى
عدد الرسائل : 8

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة مارس 14, 2008 1:48 pm

اللعبه دي تجنن يا جماعه بجد حلوه موووووووووووووت وميرسي لصراحتك بس انا عندي سؤال تفتكر كل الناس صرحه الايام دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة مارس 14, 2008 9:11 pm

لالالالالالا
لا طبعا يا فلورينيا فى ناس كتير مش صريحة
بس فى اللعبة دى عمتا فى جميع المنتديات المطلوب فيها
الجواب الصريح
والاسئلة الصعبة
وشكرررررررررررررا لكى

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
فلورينا

avatar

12/03/2008
انثى
عدد الرسائل : 8

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة مارس 14, 2008 11:11 pm

بجد وحياة ربنا دا احلي منتدي انا شوفته انا عمري ما اشتركت في منتديات دا اول منتدي اشترك فيه بس جاااااااااامد موووووووووت جامد بجد وكل موضوعاته تجنن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت مارس 15, 2008 4:14 pm

ربنا يخليكى يا فلورنيا
واحنا كمان مبسوطين جدا بأشتراكك معانا
لان المنتدى نور بوجودك معانا

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
فلورينا

avatar

12/03/2008
انثى
عدد الرسائل : 8

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت مارس 15, 2008 10:01 pm

بجد مش مجامله بس هو فعلا منتدي جامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SAMER
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

16/03/2007
31
ذكر
عدد الرسائل : 271

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت مارس 22, 2008 8:23 pm

تعجبنى فيك صراحتك يا غالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مسلمة حزينة
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

11/03/2008
32
انثى
عدد الرسائل : 347

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت مارس 22, 2008 8:57 pm


وانا كمان بس مش تكون اسئلة صعبة
لاجى اسرق المنتدى كلة
ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور الرماح الرومانسى
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

19/05/2007
25
انثى
عدد الرسائل : 409

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين مايو 12, 2008 8:21 am

هى اللعبه وقفت ولا ايه؟
عايزنين نقعد حد على الكرسى
ميرسى على اللعبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مسلمة حزينة
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

11/03/2008
32
انثى
عدد الرسائل : 347

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت أغسطس 30, 2008 2:54 pm


كرسى الاعتراف بع دالعيد يا جماعة
ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد أغسطس 31, 2008 4:59 pm

وليه بعد العيد

اللى انتوا عايزين تقعدوه على كرسى الاعتراف قعدوه

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
محمد ابراهيم
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

21/05/2007
27
ذكر
عدد الرسائل : 529

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين سبتمبر 01, 2008 11:57 am

طيب ياسيدى انا عاوز اقعد مسلمه حزينه على الكرسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
العضو الذهبي
العضو الذهبي
avatar

23/02/2007
ذكر
عدد الرسائل : 1297
Localisation : egypt

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين سبتمبر 01, 2008 3:26 pm

ابعتلها رساله خاصه عرفها انها مطلوبه على كرسى الاعتراف

وابدأ بالاسئلة

؟

_________________
مدير المنتدى
ابراهيم عادل& احمد عادل
0181341715& 0120220325
frindesnet_2005@yahoo.com

a7med.3adel52005@yahoo.com
frindesnet_2005@hotmail.com


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frindesnet.mam9.com
 
كرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دردشة ومنتديات الاصدقاء نت  :: الالعاب-
انتقل الى: